024 - 388 01 36
Power CRM

Onze werkwijze
Suppliance is specialist in het leveren en ontwikkelen van professionele CRM oplossingen. (Customer Relationship Management).

Wij zijn overtuigd dat succes niet toevallig is, u kunt alleen succesvol zijn door hard en slim te werken. Daarom zijn alleen de beste oplossingen goed genoeg.

Om te garanderen dat wij u altijd de beste oplossing bieden hebben wij voor u het PowerCRM business model ontwikkeld.
Het verzekert u van een "roadmap" tot succes, en krijgt u daarmee ook de beste garanties.




Wij kunnen met zekerheid zeggen dat onze duidelijke visie een verlengstuk is voor de zaak van de klant en zal leiden tot het behalen van de gestelde doelen.

De CRM oplossing die u geboden wordt zal niet alleen voldoen aan uw verwachtingen, sterker nog het zal boven verwachting uitspringen.

Als u overweegt een CRM oplossing aan te schaffen voor uw organisatie, vermijdt dan absoluut de snelle oplossingen die vandaag de dag beschikbaar zijn. Wij adviseren om ruimschoots de tijd te nemen om in kaart te brengen wat uw behoeften zijn.

Succes is geen toeval, het is hard werken en visie hebben.

Met deze overtuiging als basis en onze kennis op CRM gebied, hebben wij PowerCRM voor u ontwikkeld.

Neem Contact op en bespreek de onschatbare waarde en mogelijkheden van PowerCRM.

 

Hoe werkt PowerCRM:

Stap 1: De visie
Voordat u begint aan een implementatie/ontwikkeling CRM project, moet u een duidelijk beeld hebben van de behoeften en vraagstukken binnen uw organisatie.

Stap 2: Business model planning
Binnen deze stap is uw onderneming het meest betrokken. Onze CRM specialisten bezoeken uw onderneming en maken een duidelijke inventarisatie via gesprekken en observatie van uw organisatie.

Stap 3: Leveren van het Business model
Na het intensieve onderzoek zal Suppliance en plan opstellen dat voor uw organisatie de best aansluitende implementatie en/of ontwikkeling van uw PowerCRM omgeving biedt.

Stap 4: Implementatie en training
De implementatie eindigt niet met het afleveren van de PowerCRM oplossing zelf, er zal informatie gedeeld worden en getraind worden om het enthousiasme voor het CRM pakket te vergroten. Training en betrokkenheid van uw personeel op locatie zijn essentieel.